TIEDOTTEET

Museoliiton ja Museoviraston etäaamukahvit teemalla työsuojelu

Museoliitto ja Museovirasto kutsuvat kaikki museoiden työsuojeluasioista kiinnostuneet epäviralliselle etäaamukahville perjantaina 7.5.2021 klo 9-10.

Koronavirusepidemia on lisännyt työturvallisuuden merkitystä osana toiminnan johtamista. Työturvallisuushaasteet museoalalla ovat yhteiset, joten olisiko aika jakaa oppeja ja kokemuksia yhteisesti? Tule keskustelemaan työturvallisuudesta aamukahvin äärelle.

Tilaisuuden avaavat Museoviraston hallintopäällikkö Tiina Tähtinen ja intendentti Heidi Rajala. Johdantopuheenvuoron otsikko on Museoalalle oma työsuojeluverkosto? – ajatuksia ja keskustelua yhteisen teeman äärellä. Museoliitosta mukana ovat koulutus- ja kehittämisjohtaja Leena Tokila ja viestintäpäällikkö Tuuli Rajavuori.

Työsuojelu-etäkahvitilaisuus on suunnattu kaikissa museoissa ja museoammateissa työskenteleville. Etäaamukahvitilaisuuksia on järjestetty aiemmin museoiden viestintään, edunvalvontaan ja Museoliiton kampanjoihin liittyen.

Aamukahville ei ole erillistä ilmoittautumista. Laita merkintä kalenteriin ja tule mukaan! Osallistumiseen ei tarvita muuta kuin kirjautuminen Zoom-huoneeseen oikeaan aikaan.

Linkki Zoom-keskusteluun:

Meeting ID: 929 6779 4324