JÄSENILLE

Museo-opas Salpalinja-museoon

Miehikkälän Salpalinja-museo on viime sotien aikana rakennetussa linnoituskohteessa toimiva ammattimuseo, jonka näyttelyt painottuvat laajalle ja maisemallisesti näyttävälle ulkomuseoalueelle.

Haemme museo-opasta kokoaikatyöhön ajalle 1.8.-31.10.2022. Museo-oppaat vastaavat museokävijöiden opastuksesta ja muusta asiakaspalvelusta ja osallistuvat muuhun kokemuksensa ja koulutuksensa mukaiseen museotyöhön. Eduksi katsotaan soveltuvat korkeakoulutasoiset opinnot esimerkiksi historian, kulttuurin tai matkailun alalta sekä kokemus oppaan tehtävistä tai muusta asiakaspalvelusta. Kielitaitovaatimus: erinomainen suomi ja englanti. Tehtävä soveltuu myös museologian harjoittelun suorittamiseen.

Työpaikkailmoitus löytyy kokonaisuudessaan https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/museo-opas-451931-2/
Palkkaus KVTES 02MUS070:n mukainen.

Hakemukset pyydetään toimittamaan ma 11.7. klo 16 mennessä sähköisesti osoitteessa https://www.kuntarekry.fi/ tai osoitteeseen Miehikkälän kunta, museotoimi, Anu Haapala, Palotie 10 B 4, 49700 Miehikkälä.

Lisätietoja: ajalla 17.6.-1.7. museonjohtaja Anu Haapala, anu.haapala@miehikkala.fi ja 11.7. jälkeen museotutkija Armi Oinonen, armi.oinonen@miehikkala.fi

Suomen museoliitto 17.6.2022