Hae sivustolta
JÄSENILLE

Pedagogi Sodan ja rauhan keskus Muistiin

Sodan ja rauhan keskus Muisti etsii PEDAGOGIA vakituiseen tehtävään.

Haluatko olla mukana luomassa uuden tiedekeskuksen pedagogisia sisältöjä? Pedagogina osallistut Sodan ja rauhan keskus Muistin perustamisvaiheessa 2019-2021 pedagogisten sisältöjen suunnitteluun ja tuottamiseen. Näitä ovat muun muassa Muistin opetussuunnitelma, keskuksessa käytettävät oppimateriaalit ja verkko-opetusmateriaalit. Osallistut työssäsi myös näyttelyiden ja multimedioiden suunnitteluun ja toteutukseen yhdessä muun tiimin kanssa.

Perustamisvaiheen 2019-2021 jälkeen vastaat työssäsi Muistin pedagogisesta toiminnasta ja toiminnan kehittämisestä. Vastuullesi kuuluu Muistin koulu-, lukio- ja oppilaitosyhteistyö sekä keskuksen opetus- ja opastustoiminta.

Mitä odotamme sinulta?

Sovit tiimiimme, jos sinulla on opettajan pätevyys sekä työkokemusta alakoulun, yläkoulun tai lukion opettajan tehtävistä. Olet rohkea ja kehitysorientoitunut sekä ideointikykyinen. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja tiimityötaidot. Sinulla on myös kokemusta opetusmateriaalien tuottamisesta ja olet kiinnostunut kehittämään uusia opetusmenetelmiä. Odotamme sinulta itseohjautuvuutta ja kykyä priorisoida omaa työskentelyäsi. Eduksi katsomme, jos sinulla on kokemusta verkko-opetusmateriaalien tuottamisesta sekä opintoja historia-aineista, valtio-opista ja katsomusaineista. Kiinnostuksen ja osaamisen sodan ja rauhan teemoihin liittyen luemme eduksesi.

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden osallistua täysin uudenlaisen tiedekeskuksen luomiseen. Työ on haastava, mutta mielenkiintoinen ja palkitseva. Tarjoamme rinnallesi huiput työtoverit ja verkostomme kautta yhteyden Suomen tiedekentän huipulle.

Palkka on 3500 € / kk. Lisäksi voimme maksaa harkinnan mukaan kokemukseen ja osaamiseen perustuvaa palkanosaa. Työehdot määräytyvät Museoiden työehtosopimuksen mukaan.

Työ alkaa viimeistään 5.8.2019 tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Tehtävään valitun on esitettävä nähtäväksi lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/2002) mukainen rikosrekisteriote sekä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hakeminen

Jätä hakemus 16.6.2019 klo 23.55 mennessä täältä. Täytä hakemukseen vain olennaisimmat työkokemukset ja koulutukset. Voit halutessasi liittää hakemukseen ansioluettelosi, josta selviää muu työkokemuksesi ja koulutuksesi.

Lisätietoja

Puhelimitse torstaisin kello 8.15-9.30 toimitusjohtaja Olli-Pekka Leskinen p. 045 11 02 013 tai muina aikoina olli-pekka.leskinen(a)muisti.org

Suomen museoliitto 13.5.2019