Hae sivustolta
MUSEOIDEN KEHITTÄMINEN

Tarinat peliin

Suomen museoliitto toteuttaa hankkeen nimeltään Tarinat peliin – toimintamalli museosisältöjen tarinallistamiseen, tuotteistamiseen ja yhteistyöhön. Yhteistyökumppanina hankkeessa on  Kajaanin ammattikorkeakoulu, joka tuo hankkeeseen pelialan osaamista. Hanke kestää vuoden 2018 loppuun saakka, ja sen rahoitus tulee Luovaa osaamista -ESR-ohjelmasta. Rahoituksen on myöntänyt Hämeen ELY-keskus.

11.1.2019
Tarinat peliin -hankkeen kevät
Tarinat peliin -hanke jatkaa toimintaansa huhtikuun loppuun saakka. Kevään aikana on luvassa paljon uutta. Lue lisää

21.12.2018
Hankkeen viimeinen kuukausikirje on julkaistu
Viimeistä viedään. Hankkeemme kuukausittaiset kuulumiset päättyvät tähän, mutta jatkamme edelleen tiedottamista hankkeen jatkoajan toimista tällä sivulla ja Facebookissa. Tästä pääset lukemaan hankkeemme ensimmäisen vaiheen päätöskuukauden kuulumiset.

17.12.2018
Museot pelissä -tapahtuman tallenne katsottavissa
Käy katsomassa kuvia päätösseminaaristamme (12.12.) täältä. Tapahtuman puheenvuorot ja paneelit pääset puolestaan näkemään täältä.

Katso vanhemmat uutiset arkistosta.

Hankkeen esittelyvideo

Sosiaalinen media

Tarinat peliin -hanke löytyy myös Facebookista. Sosiaalisessa mediassa viestiessä kannattaa käyttää hashtagia #tarinatpeliin. Hankkeesta kirjoitetaan lisäksi Suomen museoliiton P.S.-blogissa, joten seuraathan blogiakin.

Projektipäällikkö, koulutussuunnittelija
Pauliina Kinanen