13.8.2020

Koronavirustilanteen vaikutus Museopäiviin

Museopäivät järjestetään 1.-2.9.2020 Helsingin Kampissa Radisson Blue Royal Hotellissa. Museoliitto haluaa varmistaa, että osallistuminen Museopäiville on turvallista. Varautumisessa noudatamme valtioneuvoston suosituksia.

Museopäivät järjestetään 1.-2.9.2020 Helsingin Kampissa Radisson Blue Royal Hotellissa. Päiville voi osallistua paikan päällä tai etänä. Paikan päällä osallistujille ilmoittautuminen on auki 17.8.2020 asti, etäosallistumisista voi ilmoittaa 27.8.2020 saakka. Majoittumisvarauksia hotelliin otetaan vastaan 14.8.2020 saakka.
Museopäiville voi ilmoittautua täällä.
Kaikille niille, jotka tulevat Museopäiville paikan päälle, haluamme varmistaa turvallisen osallistumisen. Varautumisessa noudatamme valtioneuvoston suosituksia. Tärkeää on myös osallistujien oma harkinta ja vastuu: ethän saavu paikalle, mikäli sinulla on mitään sairastumiseen viittaavia oireita.
Tilaisuudessa pyrimme varmistamaan osallistujien turvallisuuden tarjoamalla osallistujille kasvomaskeja 2 kpl per osallistuja (otathan mukaan tarvittaessa myös oman kasvomaskisi) sekä taskukokoisen käsidesisuihkeen.
Muistutamme tilaisuudessa ottamaan huomioon turvavälit ja pitämään huolta käsihygieniasta. Teemme tapahtumapaikkana toimivan hotellin kanssa tiiviisti yhteistyötä, jotta voimme varmistaa turvallisen tapahtumaan osallistumisen.

Koulutus- ja kehittämisjohtaja Pauliina Kinanen
pauliina.kinanen(a)museoliitto.fi