Liiketoiminnan ammattitutkinto 2021

Myynti - liiketoiminnan ammattitutkinto - museoala

Haluatko oppia suunnittelemaan ja toteuttamaan tuloksellista myyntiä ja markkinointia museolle? Museoalalle suunniteltu koulutus antaa osallistujalle uudenlaista näkemystä myynnin, markkinoinnin ja asiakkuuksien hoitamiseen. Koulutus kehittää suoraan museon toimintaa, kun ymmärrät paremmin taloutta ja liiketoimintaa sekä osaat tulkita myynti- ja markkinointitoimenpiteiden tuloksia.

Koulutus sopii museoalalla myynnin, myynnin tuen, markkinoinnin tai asiakkuuksien parissa toimiville.

Sisältö ja aikataulu

Tutkinnossa voit painottaa sitä osaamista ja niitä työtehtäviä, jotka ovat sinulle tärkeitä. Teet yhdessä Rastor-instituutin asiantuntijan kanssa henkilökohtaisen suunnitelman opinnoistasi ja tutkinnon suorittamisesta.

Koulutus kestää noin 12 kuukautta. Siihen sisältyy 8 lähipäivää ja etätehtäviä. Lisäksi opiskelet omaa työtäsi tehden. Työssä oppiminen on iso osa kehitystäsi itsenäisten verkko-opintojen ohella. Koulutuksen aikana suoritetaan liiketoiminnan ammattitutkinto. Koulutukseen sisältyvien harjoitusten ja tehtävien aiheet poimit omasta työstäsi museossa.

Liiketoiminnan ammattitutkinto on Opetushallituksen virallinen ammatillinen tutkinto, jossa tutkinnon suorittaminen ja koulutus henkilökohtaistetaan juuri sinulle sopivaksi sen perusteella, mitä jo osaat ja mitkä ovat tavoitteesi.

Koulutuspäivien aiheita ovat:

• Asiakaspalvelu
  • Asiakkuudet
  • Myynti
  • Sosiaalinen media myyntityössä
  • Kannattavuus ja talous
  • Liiketoiminta

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumisaikaa on jatkettu 24.9.2021 asti. Tällöin on koulutuksen toinen koulutuspäivä, joten siihen asti voi vielä ilmoittautua mukaan.

Hinta:

mahdollisuus maksuttomaan oppisopimuskoulutukseen kaikille oppisopimus- ja tutkintokelpoisille.

Oppisopimuskoulutus

Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, joten työskentelyä tulee olla vähintään 25 tuntia viikoittain. Osallistujan työsopimuksen tulee olla voimassa vähintään noin vuoden koulutuksen aloituksesta.

Ilmoittaudu, paikkoja rajoitetusti

Hakeudu koulutukseen osoitteessa viimeistään 24.9.2021 Rastor-insituutien verkkosivuilla.

Tutkinnon suoritettuasi voit hakea ammattitutkintostipendiä, joka on noin 400 euroa verotonta tuloa: www.tyollisyysrahasto.fi

Lisätietoja:

Saana Markkola
Rastor-instituutti, asiakkuuspäällikkö
saana.markkola@rastorinst.fi, p. 050 590 5603

Sari Partiainen
Rastor-instituutti, osaamispäällikkö
sari.partiainen@rastorinst.fi, p. 040 588 0796

Leena Tokila

Suomen museoliitto, koulutus- ja kehittämisjohtaja
leena.tokila@museoliitto.fi, p. 040 534 6232

Siirry sivun alkuun