Kulttuuriperinnöstä potkua peliin! -verkkokurssi

Pelinkehittäjä, luovan alan toimija, opiskelija - haluatko hyödyntää työssäsi tai opinnoissasi taidetta, historiaa ja tarinoita? Tule ammentamaan kulttuuriperinnöstä potkua peliin!

Kulttuuriperinnöstä potkua peliin on verkkokurssi, jota ei suoriteta, vaan tarina, joka koetaan. Kurssilla seuraat kahta kuvitteellista pelisuunnittelijaa, jotka tutustuvat kulttuuriperintöön ja museoihin ideoidessaan uutta peliä kuvitteelliselle Karhuvaaran kunnalle. Opit kurssilla perusasioita digitaalisesta kulttuuriperinnöstä ja museoista sekä saat uusia ideoita omaan työhösi. Kurssi on tiivis ja informatiivinen paketti, pystyt opiskelemaan sen alle kahdessa tunnissa! Kurssista on mahdollista saada myös todistus.

Voit klikata itsesi tälle maksuttomalle kurssille milloin vain Museoliiton Moodle-oppimisympäristössä ja opiskella omaan tahtiisi. Jos haluat kurssin suorittamisesta suoritusmerkinnän ja todistuksen Suomen museoliitosta, sinun tulee rekisteröityä kurssille.

Pääset kurssille tästä: https://www.mmg.fi/museoliitto/course/view.php?id=54

Kulttuuriperinnöstä potkua peliin -verkkokurssi on tuotettu osana Tarinat peliin ESR-hanketta ja rahoittajana on toiminut Hämeen ELY-keskus.

Lisätietoja:

Projektipäällikkö Pauliina Kinanen