Vuoden museo -palkintojen markkinointiaineistot

Vuoden museo-, Vuoden museojulkaisu- ja Vuoden viestintäteko -kilpailujen finalisteille tuotetaan vuosittain markkinointiaineistoja, jotka toimitetaan finalisteille kun ne on valittu.
Vuoden museo -kilpailun voittaja saa käyttää Vuoden museo -tunnusta.
Finalisteille toimitetaan sekä painettua markkinointimateriaalia että tulostettavia aineistoja museon omaan käyttöön.
Vuoden museo -palkinnosta kilpailevat saavat 30 x 100 cm kokoisia banderolleja ripustettavaksi esimerkiksi museon lipunmyyntiin ilmaisemaan finalistipaikasta Vuoden museo -kilpailussa.
Tältä sivulta on ladattavissa tekstillä "Vuoden museo 2020 -finalisti" varustettuja tunnuksia. Kaikki aineistot ovat saatavilla sekä värillisinä että mustavalkoisina. Finalistimuseot voivat käyttää aineistoja vapaasti omassa markkinoinnissaan.
-
Vuoden museo -finalisti A.jpg (jpg, 78 KB)
-
Vuoden museo -finalisti A.png (png, 71 KB)
-
Vuoden museo -finalisti A mv (jpg, 59 KB)
-
Vuoden museo -finalisti A mv.png (png, 70 KB)
-
Vuoden museo -finalisti B.jpg (jpg, 53 KB)
-
Vuoden museo -finalisti B.png (png, 34 KB)
-
Vuoden museo -finalisti B mv.jpg (jpg, 47 KB)
-
Vuoden museo -finalisti B mv.png (png, 34 KB)