VERKKOKAUPPA

Myyntituotteet / I love Museums

I love Museums -satulansuoja

Eco satulansuoja suojaa pyörän satulasi sateelta ja säältä. Se on edullinen ja ympäristöarvoja kunnioittava tuote, joka on valmistettu kierrätetystä muovista. Satulansuojassa on heijastava reuna helpottamassa pyöräilijän näkyvyyttä pimeässä (suoja ei ole kuitenkaan henkilösuojain).

Hinta 2,95 € + alv 24 %.

I love Museums -kierrätyspuuvillakassi

Ekologinen kassi tiedostavalle kuluttajalle. Kassi on 100 % kierrätetty. Materiaali on 96 % kierrätetystä puuvillasta (150 g) ja 4 % kierrätetyistä PET muovipulloista. Kassin koko on n. 36 x 40 cm. Olkainten pituus 60 cm, joten se pysyy hyvin olalla. Väri meleerattu harmaa.

Hinta 4,60 € (alv 0%).

I love Museums -sadeviitta valkoinen

Hupullinen sadeviitta pussiin pakattuna. Pussi uudelleensuljettava, joten viittaa voi käyttää useita kertoja. Yksi aikuisten koko. Sadeviitta on tarpeellinen tuote museon tuotevalikoimassa yllättävien sään muutosten varalle.
Hinta ja toimitusehdot: Minimitilaus 10 kpl, hinta 1,90 €/kpl. Alv 0 %.

I love Museums -sadeviitta punainen

Hinta ja toimitusehdot: Minimitilaus 10 kpl, hinta 1,90 €/kpl. Alv 0 %.

I love Museums -mikrokuituliina

Laadukas mikrokuituliina silmälasien, kameroiden, aurinkolasien, tietokoneruutujen, televisioiden ja kaikkien kiiltävien pintojen pyyhkimiseen. Liinan koko 18 x 18 cm.
Hinta ja toimitusehdot: Minimitilaus 10 kpl, hinta 1,25 €/kpl. Alv 0 %.

I love Museums -matkalaukkuvyö

Kestävä, polyesteristä valmistettu matkalaukkuvyö estää matkalaukun avautumisen kesken kuljetuksen.
Ehdoton apuväline lentomatkustajille.
Koko: 5 x 170 cm
Hinta: 4,50 € / kpl. Alv 0 %.

T-paita

T-paita I love museums -tunnuksella. T-paita on 100 % kampapuuvillaa ja siitä on saatavana naisten ja miesten mallit.
Koot: Naisten malli L (40) XL (42) Miesten malli M, L, XL
Hinta: 3 €, alv 0 %

I love Museums -sydänheijastin

Kotimainen, Työterveyslaitoksen tyyppitarkastama pehmoheijastin.

• Kiinnikkeenä suosittu papukaijalukko ja avainrengas valmiiksi kiinnitettynä.
  • Avainlippupakkaus ja vakio käyttöohje suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Hinta ja toimitusehdot:
Minimitilaus 10 kpl, hinta 2,00 €/kpl. Alv 0 %.

Adressi

12 € Alv 0 %

Suomen museoliiton adressi sopii sekä onnentoivotuksiin että surunvalitteluun. Graafikko Pekka Piipon suunnittelemassa adressissa on aaltomaiset raidat: merenharmaata, oliivinvihreää, viininpunaista, taivaansinistä ja lumenvalkoista. Mukana postituskuori.

Adressin tuotolla kartutetaan Suomen museoliiton stipendirahastoja.

Museo-lahjakortti

0,40 e/kpl. Alv 0 %, minimi 20 kpl

Lahjakortti museoiden käyttöön. Museokohtaisessa kortissa on valmiiksi painettu lahjakortin kelpoisuus pääsymaksuun, mutta siihen voi myös lisätä muita vaihtoehtoja (esim. opastus, museokauppa) museon oman tarjonnan ja harkinnan mukaan. Museo-lahjakortti on lahja, jolle on käyttöä. Lahjakortissa iskulause "Museo tekee sinulle hyvää!".