KOULUTUS

Vaikuttavaa koulutusta vuodesta 1923

Suomen museoliiton koulutustoiminnan tavoitteena on museoasiantuntijoiden ammattitaidon kehittäminen ja tukeminen muuttuvissa toimintaympäristöissä. Koulutuksen suunnittelussa on lähtökohtana museotyön monimuotoisuus ja museoissa työskentelevät monet eri ammattiryhmät. Koulutusta tuotetaan useiden eri yhteistyökumppaneiden kanssa.

Tarkemmat tiedot koulutustilaisuuksista

Kunkin koulutustilaisuuden ohjelma ja viimeinen ilmoittautumispäivämäärä julkaistaan uutiskirje Juliuksessa ja Museoliiton verkkosivuilla noin kuusi viikkoa ennen tilaisuutta.

Ilmoittautuminen

Koulutukseen ilmoittaudutaan Museoliiton verkkosivuilla Koulutuskalenteri ja ilmoittautuminen -sivulla olevan ilmoittautumislinkin kautta. Ilmoittautuminen on sitova. Koulutus toteutuu, mikäli ilmoittautuneita on riittävästi. Ilmoittautumisaika päättyy noin viikkoa ennen koulutustilaisuutta. Ilmoittautuneet saavat vahvistuksen ilmoittautumisen yhteydessä.

Osallistumismaksu

Maksut määritellään koulutuskohtaisesti ja ilmoitetaan Julius-uutiskirjeessä ja Museoliiton verkkosivuilla kunkin koulutustilaisuuden kohdalla erikseen. Osallistumismaksuun lisätään alv 24 %. Maksuun sisältyy ohjelman mukainen koulutusmateriaali. Mikäli osallistumismaksuun sisältyy muuta, esimerkiksi kahvit tai lounas, siitä mainitaan koulutustilaisuuden tietojen yhteydessä. Ennakkoilmoittautumisaika on 1/4 koko ilmoittautumisajasta.

Peruutusehdot

Ilmoittautumispäivämäärän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan puolet koulutustilaisuuden hinnasta. Koulutustilaisuuden alkamispäivänä tehtävistä peruutuksista veloitetaan koko hinta. Mikäli peruutuksen syynä on sairaus tai muu pätevä este, josta annetaan kirjallinen selvitys, veloitetaan toimistokuluina 50 euroa + alv 24 %. Ilmoittautuneen tilalle voi vaihtaa toisen henkilön samasta museosta kuluitta.

Lisätietoja

Koulutus- ja kehittämisjohtaja Leena Tokila puh. 040 534 6232, leena.tokila(a)museoliitto.fi

Mistä aiheesta toivoisit koulutusta?

Lähetä ehdotuksesi oheisen kommenttipalstan kautta tai sähköpostitse Leena Tokilalle leena.tokila(a)museoliitto.fi