• Blogger

MUSEOIDEN KEHITTÄMINEN

Asiakkaaksi

Kookos-kokoelmahallinnan asiakkaaksi pääset seuraavalla tavalla:

1. Ota ensin suoraan yhteyttä Kookos-tiimiin joko puhelimitse tai sähköpostitse. Uusista asiakkuuksista tiimissämme vastaa suunnittelija Sampsa Heinonen (sampsa.heinonen(a)museoliitto.fi, puh. 044 976 2404).
  2. Yhteydenoton jälkeen sovimme miten jatkamme teidän kanssanne eteenpäin. Tulemme mielellämme esittelemään juuri teidän tarpeisiinne sopivaa Kookos-palvelukokonaisuutta. Palvelukokonaisuuden esittelyyn kuuluu MuseumPlusRIA-kokoelmahallintajärjestelmäesittelyn ohella muiden palveluiden esittely (aineistojen siirto, palvelinratkaisu, helpdesk, koulutukset ym.). Esittelyn yhteydessä voimme yhdessä jo alkaa suunnitella teidän organisaatioonne sopivaa palvelukokonaisuutta (lisenssitarve, tallennustila, mahdollinen aineistojen siirto vanhasta kokoelmahallintajärjestelmästä jne.).
  3. Valitun palvelukokonaisuuden haarukoinnin jälkeen jätä tarjouspyyntö Kookos-kokoelmahallintaan halutusta palvelukokonaisuudesta. Tarjouspyynnön laatimiseen saat tarvittavat ohjeet Kookos-kokoelmahallinnasta.
  4. Kookos-kokoelmahallinta laatii tarjouksen asiakkaalle tarjouspyynnön perusteella.
  5. Kun asiakas on hyväksynyt tarjouksen, Kookos-kokoelmahallinta / Suomen museoliitto allekirjoittaa asiakkaan kanssa sopimuksen käyttöönottoprojektista. Tämän jälkeen olemme valmiit aloittamaan yhteisen Kookos-käyttöönottoprojektin. Käyttöönottoprojektin aikataulu ja sen vaatimat resurssit käydään läpi yhdessä asiakkaan kanssa.
  6. Käyttöönottoprojektin jälkeen Kookos-kokoelmahallinta on asiakkaan käytössä.