KOULUTUS

Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto museoalalle

Kehittämällä uusia palveluja ja elämyksellisyyttä varmistat paikkasi museokentän kärjessä! Hae uutta potkua toimintaan kehittämällä osaamistasi mm. tuotteistamisessa ja palvelumuotoilussa. Tule kehittämään museoalaa innovatiivisessa joukossa ja verkostoidu!

Jatkuvasti muuttuva ja kehittyvä museoalan toimintaympäristö haastaa kehittämään, monipuolistamaan ja uudistamaan tarjontaa eri asiakasryhmien tarpeet huomioon ottaen. Edupolin ja Suomen museoliiton yhteistyössä suunnittelemassa koulutuksessa saat hyvät valmiudet erilaisten innovatiivisten ratkaisujen ja palveluiden luomiseen.

Tulemalla mukaan

• pystyt viemään nopeammin uusia ideoita käytäntöön
  • opit hyödyntämään asiakasnäkökulmaa tehokkaammin
  • saat kehittämistoimintaan jämäkkyyttä ja jatkuvuutta
  • verkostoidut muiden alan toimijoiden kanssa

Koulutuksen sisältö

Museoalalle rakennettu koulutuskokonaisuus tarjoaa oivan mahdollisuuden tuotekehittämiseen ja palveluinnovaatioiden luomiseen juuri sinun työssäsi. Lähtökohtana on oman organisaation toiminnan kehittäminen yhdessä muiden alan toimijoiden kanssa.

Opiskelu on joustavaa ja voit osallistua lähiopetukseen myös verkon välityksellä.

Koulutuksen pääteemat:

• elämyksellisyys ja asiakaskokemuksen johtaminen
  • palvelumuotoilu ja tuotteistaminen
  • digitaalisuus osana kehittämistyötä

Kenelle?
Tuotekehitystyön erikoisammattitutukinto soveltuu hyvin oraganisaation tuotteiden ja palvelujen kehittämisessä toimiville henkilöille, alan esimiehille ja projektipäälliköille.

Käytännössä
Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena  yhteistyössä Itä-Uudenmaan oppisopimustoimiston kanssa ja sen kesto on noin 1,5 vuotta. Lähiopetusta on yksi päivä kuukaudessa klo 12-16 ja lähiopetukseen voi osallistua myös verkon välityksellä. Opiskelet työn ohessa ja verkko-opinnot mahdollistavat osallistumisen mistä päin maata tahansa. Lähiopetus toteutetaan Edupolin Vantaan toimipisteessä Tikkurilassa

Hae mukaan 15.2.2017 mennessä! Koulutus on täynnä!

Koulutuksen tiedot:
Kesto 16.03.2017–31.10.2018
Viimeinen hakupäivä: 15.02.2017
Oppisopimuskoulutus Koulutus on maksuton. Tutkintomaksu 58 EUR

Lisätetoja antavat
Vastuukouluttaja Jouni Kahila, 040 595 7629, Jouni.Kahila@edupoli.fi
Koulutus- ja kehittämisjohtaja Leena Tokila, 040 534 6232, leena.tokila@museoliitto.fi