Hae sivustolta
JÄSENILLE

Liittyminen Museokortti-kohteeksi

Hienoa, että Museokortti kiinnostaa! Mikäli olette kiinnostuneet liittymään Museokortti-kohteiden iloiseen joukkoon, ennen yhteydenottoa on hyvä tutustua Museokortti-järjestelmän yleisiin sopimusehtoihin. Sopimusehdot löytyvät sivun alalaidasta.

Sopimusehtoihin tutustumisen jälkeen voitte olla yhteydessä Museokortin museokoordinaattoriin, joka ohjeistaa hakuprosessissa eteenpäin. Hakemus menee ensin Museokortin hallituksen kokoukseen käsiteltäväksi, minkä jälkeen hyväksytyt kohteet lisätään Museokortin määrittämän aikataulun mukaan tekniseen järjestelmään ja kohteiden kanssa sovitaan koulutuksesta ja liittymisajankohdasta.

Otathan yhteyttä ajoissa, sillä liittymisprosessi vie useita kuukausia. Museokorttiin liittyvällä museolla tulee olla vakaa langaton wifi-verkkoyhteys lipunmyynnissä. Jokaisesta Museokortti-kohteesta tulee voida ostaa Museokortti.

Kortin lukulaitteet, markkinointimateriaalit ja Museokorttiin liittyvä aloituskoulutus ovat Suomen museoliiton jäsenille maksuttomia. Muille liittyminen maksaa kertakustannuksena 400 euroa + alv. Mikäli museo haluaa liittyä järjestelmään nopeutetulla aikataululla, on kertamaksu 2000 euroa + alv.

Lue lisää Suomen museoliiton jäsenyydestä.

Lisätietoja liittymisestä:
Elina Makkonen