Tampereen museot, Museokeskus Vapriikki
Näyttelykalenteri

Sijaintisi: Etusivu > Koulutus > Koulutusohjelma - kesä 2013

Koulutusohjelma - kesä 2013

Suomen museoliiton koulutus kesällä 2013. Katso koulutustilaisuuksien tarkemmat ohjelmat ja ilmoittautuminen kohdasta Koulutuskalenteri ja ilmoittautuminen.

5.6.2013 Museopalveluiden tuotteistamistyöpaja

Helsinki (myös etäosallistumismahdollisuus)

Osana Avara museo -hanketta järjestetään työpaja, jossa tarkastellaan museopalveluiden tuotteistamismahdollisuuksia ja tuotteistamisprosessia käytännössä. Tilaisuudessa esitellään esimerkkejä Avara museo -hankkeessa tuotteistetuista toimintamalleista ja tutustutaan hankkeen koostamaan tuotteistamistyökaluun.

29.-30.8.2013 Museonjohtajapäivät

Espoo, Nuuksio

Järjestäjänä Suomen museonjohtajat ry ja Suomen luontokeskus Haltia yhteistyössä Suomen museoliiton kanssa.

Jatkuva ilmoittautuminen

Museotyön perusteet -verkkokurssi (2 opintopistettä)

Verkkokurssi on tarkoitettu museoalalle tuleville uusille työntekijöille, joilla ei ole museoalan koulutusta. Verkkokurssin tavoitteena on perehdyttää opiskelija monipuolisesti museoalaan ja sen käsitteisiin sekä museotyöhön eri museoammattien näkökulmasta. Kurssilla opiskellaan omatoimisesti Moodle-oppimisympäristössä olevien ohjeiden mukaan. Kurssiin ei kuulu lähiopetusta. Edellytyksenä on internetyhteys ja kaiuttimet tietokoneessa.

Grundkurs i museikunskap -webbkursen (2 studiepoäng)

Webbkursen riktar sig till nyanställd personal som saknar museal utbildning. Målet med nätkursen är att delge kursdeltagarna mångsidig information om centrala begrepp och arbetsuppgifter inom museibranschen sett ur olika fackmäns synvinkel. På webbkursen studerar man självständigt på Moodle -kursportalen. Kursen innehåller inga närträffer. Tekniska förutsättningarna är en internetanslutnig och högtalarna i datorn.

Yksi opintopiste vastaa noin 27 tuntia opiskelijan työtä.

Siirry sivun alkuun

Suomen museoliitto | Annankatu 16 B 50, 00120 Helsinki | sähköpostit etunimi.sukunimi@museoliitto.fi Yhteystiedot

Lehdessä

Museo-lehti